Skola.


Vid spåret idag.

En halv dag i skolan med seminarie. Gick väl smidigt och rätt bra.

Gissa vad jag gjorde sen? Jo jag drog till spåret såklart :) Var lite stum i både armar och ben idag, min kropp är inte riktigt van vid skidåkning och det känns. Men det var härligt ändå gillar känslan av att vara trött i kroppen också. Det var härligt väder och fina spår så det flöt på bra ändå.
Min största fobi här i livet är insekter och spindlar men på andra plats kommer nog par i likadana och väldigt utstickande träningsoveraller. haha T ex mötte ett par i spåret med matchande lila och spräckliga overaller från typ 80 eller 90-talet. Jag vet att jag är taskig och själv älskar att köpa nya träningskläder men hallå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0