Springa.

När jag var ute och löpte i tisdags. (Fina byxor va ;) ) (Borde tvätta av min spegel lite, hihi lite suddig bild)


Beställde en pulsklocka igår hoppas den hinner komma innan helgen. Så nu ska jag börja få lite bra tidtagning när jag löper analog klocka funkar inte så bra. Kul att kunna se lite hur det känns i kroppen jämfört med vad pulsen ligger på. Blir spännande i alla fall.
Har träningsvärk efter combaten igår, men så grymt fint. Är så lätt att köra slut på sig både kondition och styrka, det gillas! Ska ut och löpa lite nu får väl se hur det går med mina något tunga ben men skönt att få lite blodgenom strömning i musklerna.
Skola idag kommunikationsövning... inte min starka sida det där med rollspel men det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0