Fredag.

Fick bli en två år gammal bild.

Yeah vad härligt med fredag. Måste jobba lite med c-uppsatsen idag men lite skoj kommer också hända idag självklart blir det stallet. Och ikväll blir det kalas jaja men kalas säger du ju att det är varje helg men idag är det riktigt kalas alltså födelsedagskalas för Johanna, Vi har känt varandra några år nu gjort mycket galet tillsammans haft många roliga stunder och fler kommer det att bli. Ikväll ska vi göra Linköping osäkert.
Ska väl försöka hinna träna lite också. Oj vad mycket det vart att göra idag nu ahh måste hinna till systemet också. och bestämma vad jag ska ha på mig funderar om jag ska köra på jeans eller om jag ska ha klänning så har lite att klura på.
Men ni vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0