Föreläsningar...


Fy så seg denna dagen har varit. Föreläsningar hela dagen på eftermiddagen höll jag verkligen på att somna. Har nog aldrig vridit och flyttat runt så mycket i en stol innan. lite intressant har väl nån föreläsningar varit.
Men höjdpunkten på dagen var att jag fick hämta ut mitt paket med klättergrejer, lika glad som ett barn är på julafton... hihi nästan i alla fall.
Solen skiner så ska väl snart ge mig ut på en löptur. Bara för att det är skönt, inte för att pressa mig stenhårt eller för att träna till nått speciellt. Ska nog inviga mina nya löpartights som jag inhandlade på tjejmilen. De hade riktigt fina priser på adidasgejer så kunde ju inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0