Bodypump.

Ahh kommer inte kunna röra på  mig i morgon kommer ha träningsvärk i hela kroppen, har tappat mycke styrka sen våren. Hur ska det gå att klättra imorgon?! jaja bara att bita ihop så löser det sig nog. Camilla drog med mig på bodypump var ju Jeffrey som hade det så är det nån som är chockad över att hon ville gå?! Ne. Ny reales nästa vecka alltid lika skoj.
Innan var vi en sväng på stan, blir galet sugen på en skinnjacka får nog gå förbi imorgon och inhandla den.
Nu Idol och sen blir det troligen Kungarna av Tylösand kommer nog inte kunna hålla mig borta. Haha
Uppdatering: Programmet är ju helt sjukt... fattar inte?!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vaddå JAG som drog med DIG? Jag var ju helt inne på att köra Combat, ända tills du sa "Ska vi inte pumpa istället, det är Jeffrey som håller i det".. Inte mitt fel att du berättar sådana oemotståndliga saker..!

2010-09-15 @ 21:54:21
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0