Besök.


Bästa storebrorn.


Min kära bror var här igår kväll...fick hämta honom på centrum för att förklara vägen hitför nån som inte bor här kändes svårt. Kul att hinna träffas lite innan han pyser iväg till andra sidan några månader. Nu har jag skickat iväg honom och hoppas han hittar till tåget och jag ska läsa igenom en journal och leta efter upprepningar för att om nån timme möta upp mina gruppkompisar vid Öron. Känner att jag nog borde ha gjort det tidigare men dagen igår försvann. Efter skolan var att bara att rulla ut till stallet innan Johan kom.

Beställde lite nya klättergrejer igår thihi sjukt kul.

Ojoj nu måste jag sätta igång om jag ska hinna.
Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0