Lång dag.


Kom på att jag inte visat min nya fina dator så den fick komma med på bilden. Lila, rosa och vitt en kombo om jag får säga det själv. :P

Denna vecka börjar hårt med en heldag i skolan... men sen blir det lite mer chill. Tur det för det behövs lite schemafri tid nu, har seminarier och skrivuppgifter som måste fixas så blir att ta tag i det imorgon.

Inhandlade ett fint litet fodral till min lilla dator idag. Blev galet irriterad på butiksbiträdena på affären, två äldre män som tyckte de var jätte roliga när de skoja om att jag som tjej köpte ett lila fodral som var litet och så vidare. Menmen bara att le tillbaka, ville egentligen bara säga nått tillbaka men höll mig. hihi 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0