Schemafri morgon.


Har galen träningsabstinens nu, kan inte denna förkylning bara släppa? Snart trotsar jag min förkylning och tränar i alla fall. Kliar i fingrarna vill gå på Combaten i morgon. Hoppashoppas jag kan det.

Denna förmiddag är schema fri så jag passade på att komma ifatt lite här hemma. Så det har blivit städning, diskning och plugg. Skönt att kunna leva i sin lägenhet igen inte behöva flytta runt disk så fort man vill göra något i köket eller behöva hoppa över en massa källsorterings grejer i hallen.

Skolan idag kommer bestå av rörelse och styrketränings fördighet. Galet långt pass håller på till fem men förhoppningsvis är det givande och kul.
Sen kommre det bära av mot stallet för att pyssla om Savanna, hoppas att det fina vädret håller i sig även ikväll annars kommer jag ångra att jag inte stack ut till stallet nu på morgonen. haha brukar ju kunna pricka in regn så fort jag går ut. Löser sig nog oavsätt är det alltid lika härligt att komma ut till stallet.

Kan inte riktigt fatta vart gårdagen försvann, började ju med stallet sen var det skola och pedagogik innan det bar av på "äventyr" på kvällen. Blev ett bra avslut på en lång dag.    

Nu lite met fix innan skolan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

"Äventyr" gillar vi, mer sånt!! ;)

2010-10-21 @ 11:56:23
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0