Heldag.


Nu njuter jag av det fina höstvädret och hoppas på att det inte blir lika mycket snö i vinter som förra året.


Fortsatt fullt upp i skolan... men snart kommer det nog att lugna ner sig. Så bara att hålla ut, kaffe är räddningen. Sedan är det ju snart dags för praktik spännande. 

Min förkylning sitter fortfarande i så håller mig till mina promenader någon dag till. Hoppas den släpper snart tappar ju så mycket när man inte tränar som man brukar. Sen är jag ju van å träna det är ju mitt sätt att rymma iväg från verkligheten ett tag. 

Helgen har varit bra roliga kalas, mys, plugg och lite massage. Orkar inte sammanfatta den mer än så. Haha

Nu ska jag bara dricka upp kaffet sen ska jag ge mig ut i solen på en promenad. När jag kommer hem är det bara att sätta igång med pluggandet igen, dags att läsa c-uppsatser ska gå på seminarier imorgon. Pluggar så mycket att jag inte hinner läsa mina modetidningar, de kanske blir lite prioriterade ikväll. Thihi
Oj nu måste jag nog ta mig ut för att inte behöva gå i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0