Fredag.

Fick bli en bild på mitt andra nya ormarmband... ja, jag har kommit in i en liten ormperiod.


Började på detta inlägg igår men så stack jag iväg till Camilla för att mysa med lite rose och häng så det blev aldrig klart.
Var heldag i skolan. igår Det var knäfärdighet och vi klämde och drog i mitt stackars lilla knä som då gjorde mer ont än vanligt. Det fick mig att fundera på om jag skulle skippa träning men jag tog mig iväg på step och när jag väl tränar tänker jag ju inte på knät så det gick bra. Efter att jag tränat får jag en lite kick så lite av stressen försvinner, skönt att inte behöva tänka på en timme och bara känna att man blir starkare.
Ska nog ta och tejpa knät idag hoppas att det hjälper lite. Ska få hjälp med dressyren idag så måste vara på topp, blir att ladda upp ordentligt så jag orkar, äta ordentlig lunch och dricka mycket vatten. hihi
Nu är det dags att sätta igång på riktigt här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0