Blev bestulen.


Bild  från i söndags när vi var påväg hem efter att ha planterat ett träd på Valla. Det var en fin dag.

Ja det stämmer i onsdags blev jag av med min dator på HUB... var försiktiga om ni tar med er datorn till skolan. Så igår inhandlade jag en ny dator, tog mig ut till tornby och spang mellan alla teknik affärer helt ensam,. Hoppas den blir bra, är ju inte så duktig på sånna här saker. Men den är i alla fall fin.

Blev häng med Camilla igår också, pedagogikuppgift och lite spännande saker stod på schemat. 

På kvällen blev det en sväng till örat, mysigt. 

Nu axelundersökning hela dagen. Men först måste jag göra mig lite kaffe.
Höll ju på att glömma att skriva att det är ju fredag idag med...riktigt fint.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0