Stalldag.

Likt de flesta fredagarna har jag nu varit ute i stallet och ridit. Slaskigt så all snö fasta i hästens hovar inte kul, men jag hitta en väg där det fungerade bra att rida så där fick hon jobba lite. Savanna gillade inte riktigt det faktum att hon vart tvungen att anstränga sig lite men hon blev fin mot slutet.

Annars passade jag på att ta mig en sovmorgon idag, för imorgon blir det ingen då pappa och jag ska iväg på båtmässa. När båten rustas för vintern så är det dags för Stockholmsbåtmässa, kika in det senaste inom teknologi och annan utrustning. Brukar finnas fina mässpriser på kläder. Hihi. Är hälsomässa samtidigt får se om jag springer in där med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0