Söndag.


När jag är på båtmässa blir jag alltid så sugen på sommar och segling. Hittade denna gamla bild från en härlig sommar i medelhavet. saknar somrarna i båten med en massa segling. Hoppas hinna segla i sommar.

Mässan igår tog musten ur mig men det var skoj att få hänga med pappa. När jag kom hem hämtade Sofia katten och sen dog jag i soffan. Fick ett par samtal när jag redan somnat undrar hur vettiga svar personen i andra änden fick haha. Min pappa chockade mig igår... han kan gör det ibland när man som minst anar det. Jag fick en datorskärm att koppla in till min lilla mini PC och idag har ett nytt tangentbord införskaffats känner mig lite teknisk för första gången i livet. thihi

Mamma och mormor kom hit idag och ett besök till IKEA och siba. Mysigt att få träffa dem båda, var länge sen jag fick umgås med mormor. Sedan har det blivit lite söndagsmys och nu är det dags för att ladda inför praktiken. Lite att läsa innan jag däckar i sängen efter en härlig helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0