20101129


Denna bil stötte jag på utanför Coop i Norpan i lördags, ser ni att granen sticker upp ur takluckan? kommer dra kallt under bilfärden hem. haha 

Och så var det måndag igen. Bara jag som tycker att veckorna bara springer iväg?! Snart är det jul och lite ledigt men först ska praktiken och en tenta avklaras. 

Vart en joggingtur med pappa i snöstormen igår, var tungt att springa i snön även fast det inte gick så fort. Som att springa på en strand, bra uppvärmning inför Gran Canaria resan över jul då får det bil att springa på stranden. Jobbigt att behöva vara i bikini form mitt i vintern haha dags att deffa.

Började veckans träning med step, inte så mycket att säga mer än ett skojigt pass kommit en nu release så nu väntar jag med spänning på vad denna innehåller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0