20101121.


Vad graciös du är Camilla ;)

Vi var ju såklart tvungna att ta lite skutt bilder.

Med ny tejpat knä gav jag mig igår iväg på pump på morgonen och sedan blev det en liten löptur. Och det funkade, lite ont men inte på samma sätt som i veckan… fint. Var inte lika lätt i mitt löpsteg som jag brukar men har inte sprungit på länge så vad kan jag förvänta mig. Fint att kunna köra på hårt igen.

Sen blev det lite c-uppsats innan dagen avslutades med vinterljus.

Idag har det pluggats men skidsäsongen är ju igång så stafetten följs. Så nu vet ni vad som visas på min tv under vintern. haha

Blir kanske att spana på lite walkingskor sedan, tror att det kanske kan hjälpa mitt knä lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0