20101104


Blev ett blommigt och färgglatt tyg till soffan. Måste byta lite kuddöverdrag också, de röda passar inte så bra till. Får ta tag i det någon dag.
Var mysigt att gå runt lite på ikea med mamma igår.

Idag har vi träffat mätgubben på IMT. Data killen som skulle installera lite program på min dator titta på den och tänkte nog klart de kommer med en liten rosa dator. haha
Nu vill vi bara komma igång med mätningarna, men vi får vänta ett par veckor till.

Nu ska jag snart till gymmet, det är så älskvärt att kunna säga så. Saknar träningen men har sagt till mig själv att jag måste sätta igång lugnt efter förkylningen så inga dubbelpass eller varje dag träning denna vecka. Hmm nästa vecka kanske. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0