Rolig dag

Skulle kunna tänka mig att ha denna garderob.

Jag har haft kul på praktiken idag. Fick bland annat göra ett par bedömningar, skojigt. Min handledare ska vara ledig i två dagar nu så jag kommer vara ensam i sjukgymnast i mitt vårdlag, lite spännande har stöd av andra sjukgymnaster på avdelningen men ändå. Dessutom får jag gå hem lite tidigt då om jag inte har nått att göra...riktigt skönt.

Jag har ett problem...jag hittar ingenting i min garderob. Allt är typ bara in slängt i en stor hög, vilket gör att jag knappt vet vad jag har för kläder. Måste ta tag i det, borde rensa lite också så mycke kläder jag aldrig använder men det är ju så svårt att göra sig av med kläder. Jag tänker alltid nån gång kanske jag vill ha det här på mig. hihi Nån som känner igen sig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0