Måndag





Här är pjucksen jag pratade om för några dagar sen...nu har jag nog bestämt mig för att de ska få flytta in på min skohylla. Nu ska jag bara ha nått tillfälla att ha dem på mig...så mycke kravaller nu, de passar inte riktigt till overall.

Klockan ringer snoozar en stund bestämmer mig sedan för att gå upp så jag tycker av väckarklockan, men somande om istället, vaknar 20 min senare...lite bråttom. Inser dessutom att jag inte har någon mjölk hemma...inget morgon kaffe (tycker inte att kaffe utan mjölk är så gott) PANIK. Dumt att vara beroende av nått sådär men det är ju så gott med morgonkaffe. Vaknade nog inte riktigt förrens jag fått kaffe vid tio. hihi
Har varit lite måndagsseg hela dagen men nu är det snart dags att börja peppa igång för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0