Vasaloppet


Så här såg jag ut igår... hade bara jeans med mig så skutta i mormors gamla skiddress hihi

Underbart fint väder hade vi.

Idag har inga stordåd uträttats. Förmiddagen gick åt till att kolla vasaloppet på tv och hålla koll på mina vänner på internet, mormor och morfar har trådlöst i huset så jag kunde sitta med min bärbara framför tv. Shit vilka duktiga vänner jag har... bra kämpat.

Sen bar det av hemåt och ner till gymmet för att träna bort lite av  allt fikabröd som har ätits i helgen.

Imorgon börjar en ny vecka, nya möjligheter.

Kommentarer
Postat av: E

Skiddressen är jättesnygg ju =)Ser ut som ni hade det grymt härligt!!

2010-03-08 @ 11:13:25
URL: http://intressantajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0