Skola


Vill ha nått annat än svarta träningskläder... finns en massa snyggt. får ta en sväng föbi stadium.


Skola mellan åtta och fyra idag...lite tråk. Basgrupp föreläsning ochseminarie. Har inte så mycket att berätta om idag helt enkelt.

Därför tänkte jag berätta vad jag ska inhandla när jag får pengar nästa vecka, så galen man är shoppar upp typ alla pengar direkt. Hör och häpna tänkte skippa skor nästa månad (men man vet aldrig planen kan ändras), tänkte istället uppdatera min träningsgarderob med ett par nya träningsbyxor tänkte trekvarts löparbyxor och kanske nått nytt träningslinne. Lite sugen på en ny väska också, var evigheter sen jag köpte en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0