Skidor

Bjussar på denna tills bilderna från min skiddag kommer in på datorn. Hoppas ni festar lite åt mig med ikväll.

Mamma och jag stannade till i Vimmerby på vägen ner till mormor och morfar igår. Och det blev lite shopping, en affär där hade märket Twist and Tango...har så sjukt fina kläder men tror inte det finns i Linkan nånstans. Hittade i allafall en kjol och en jeansjacka som jag inte kunde låta bli att inhandla, hittade även ett par jeans på rea. Kommer troligen få leva på nudlar tills nästa studiebidrag kommer men det är det värt.

Nästa Kalla?... kanske inte men kul hade jag när vi skidade runt på skaran i morfarsskogar. Fick låna mormors skidoverall från 70-talet, jag var sjuktsnygg... laddar inför Goldfever. (bild kommer, jag bjudet på den för det va så snyggt) Min teknik behöver finslipas lite men jag skyller på skidorna och att vi åkte utan spår, vi åkte ju som sagt på skaran.

Besökte också ett supermysigt café i Berga, åt cheesecake sjuktgod. Även Gallerian besöktes där jag inhandlade min julstjärna...denna gång hittade jag en ny fönsterlampa (min mormor är för snäll som gav mig den) men den kommer bli toppen i mitt fönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0