Med solen i ögonen


Sommar på båten.


Glad idag. Gick till skolan och skrev ut lite artiklar, solen sken så jag kunde ha på mig mina Ray Ban.
Gick till centrum för att fika med Ella solen sken fortfarande så solisarna åkte på igen. Utbyte av vad som hänt senaste veckan samt tankar om vad vi tror blir sommarens hängställe i Norpan. Manesa är givet som drinkställe...men vad som blir sommarens partyställe är lite mer öppet, börjar känna oss lite gamla för Hugo men det hör ju till sommaren att hänga på Hugo. Jag vi är långt fram med tankar men solen och prat om sommarjobb gjorde att vi kom in på det...vill ha vår och sommar nu. Ute serveringar är ju så härligt. 

Nu burn med sofie.


Kommentarer
Postat av: em

guu, vilken fiiiin bild på dig, söting



XOXO

2010-03-09 @ 13:31:24
URL: http://luddeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0