God morgon


Min kära storebror i somras i Skottland. Han drar med mig på alla möjliga äventyr.


Är lite tråkigt väder ute idag men hästen måste tas om hand ändå, så dagen börjar med ett besök i stallet.
Efter stallet kommer Sofie hit då blir det lunch och så ska vi fixa mitt hår... ska bli blond. Jippi!!!
Tänkte även försöka hinna förbi Camilla och baka en hallonpaj...min storebror och hans tjej kommer hit ikväll så det vore kul att ha nån efterätt att bjuda på. Kommer bjuda på taco idag också, likt förra fredagen när pappa var här. En massa familjebesök hela tiden här, sjuktkul saknar min storebror.

Det är min planering för dagen. hihi
Nu är det bäst att jag sätter lite fart här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0