Besök


Så här är nog min pappa som lyckligast när han får segla. Från i somras utanför englands sydkust.

Fredag idag vilket betyder att jag ska ut till stallet och rida en sväng. Myspys.
Pappa kommer på besök ikväll, han skulle till biltema för att köpa några skruvar, och undra om han kunde få lite käk. Får se vad det blir Taco har varit uppe som förslag...får väl se vad det blir. Han skulle ta med sig en ny skrutt cykel också då min har gått sönder, blir toppen när cykelsäsongen kommer.

På tal om säsong jag har inte varit på någon båtmässa i år känns lite konstigt. Hör till att gå runt å kolla i lyxbåtar och seglarkläder på vintern/våren. Kanske är därför jag lägger upp så många bilder från sommar semestrar? för att jag har lite båtabstinens eller så är jag bara trött på vintern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0