Belöningssystem

Biljett till Goldfever inhandlades idag...70-tal att ta inspiration från ABBA känns ganska rätt.

För att få något gjort med min behandlings grej jobbar jag på belöningssystemet. Om jag skrivet till fem så får jag blogga och dricka kaffe. Om jag fortsätter efter kaffet så får jag träna (skulle jag ha gjort även om jag inte skrivit nått men ändå). Men jag kan däcka efter träningen utan dåligt samvete om jag skrivit lite innan. Och det går faktiskt framåt..jag har läst artiklar och skrivit ihop några rader i mitt word-dokument, så fick jag paus. Nu ska kaffe göras och avnjutas innan det blir lite mer plugg. Sen får jag träna...endorfinkick. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0