Ännu en lång skoldag


Skola mellan tio och halv fem, hur tänker de? Vi är inte vana att gå i skolan så här mycket. Men det har varit en ganska bra skoldag. Den började med kursinfo (känner mig ganska opepp på den kommande muntliga tentamen det tar vi då) lite kandidatuppsats mailande, lunch i solen sjukthärligt, sen har vi skickat el genom kroppen hela eftermiddagen var lite synd att de gick igenom TENS så mycket och NMES så lite, vi har ju provat TENS innan men inte NMES. Tror det är ett bra hjälpmedel vid rehabilitering, används tydligen också för att få en snabbare återhmtning. Vill lära mig mer.

Skulle sedan ner till tornet för att köra combat,vad tror ni händer utanför biblioteket? jo min kedja hoppar i nedförsbacke...panik kan jag säga att inte kunna bromsa och så kommer det en cykelbana och korsar min. Men jag överlevde, fick springa ner till träningen och ta med cykeln hem. Borde kanske ta tag i all renovera min cykel.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0