Söndag.


Idag har jag och mamma varit iväg och kollat på när hon som äger hästen jag rider på tävlade i TREC. Var lite kallt och regnigt men skojigt att se, alltid kul med en utflykt. Savanna var så duktig.
Lyckades ramla idag och slog i min tå och knä så nu haltar jag fram...är nog inte så farligt?! jaja snart springer jag igen. Måste vara bättre tills imorgon ska ju jobba då...tror inte det riktigt funkar att halta fram på jobbet som jag gör nu.

Oj då...detta inlägget skulle ha kommit upp på bloggen igår menmen så kan det gå.

Jag kom till jobbet igen men min tå är nu typ dubbelt så stor... har en tejp runt tårna som kanske stöttar lite inte vet jag. Är så galet sugen på att löpa men det funkar nog inte alls, får prova spinning om nån dag bodypump kanske också kan funka...måste få träna det kryper i koppen. haha vilken träningsnarkoman jag låter som.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0