Gott nytt år!


Jag vet att jag är lite sen men har inte hunnit innan. 2009 har vait ett spännande år som mycket har hänt på men jag har en känsla av att 2010 kommer bli ännu bättre.

Min senaste vecka har varit fylld med spännande saker.

Mina mysiga reskompisar

Kan ju alltid försöka se lite smart ut
London Var fantastiskt...tror jag är lite kär. Sevädheter, shopping, god mat, fest och allt detta tillsammans med härliga kompisar. Kan det bli bättre?
Sen var det en landning i Linkan för att packa om innan det bar av mot Göteborg...som jag också älskar. Skulle kunna bo där. Nyår firades med trerätters, dans tillsammans med Camilla och nyr bekantaskaper. Sedan har det blivit lite shopping och konsttittande.

Är nu hemma och lite trött på allt resande men innan jag får slå mig tillro här hemma i Linkan måste jag till tandläkaren i Viken i morgon inte alls kul menmen ska inte klaga är fantastiskt att kunna resa runt och hitta på saker med sina vänner.

När jag landat lite och fått lite ordning i min lägenhet kommer det nog upp lite bilder på några av min inköp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0