Tre S


Igår var jag inte alls pepp på att åka till Stallet idag på morgonen var trött, lite förkyld men när jag vaknade idag och såg att solen sken var pigg och mindre förkyld blev det genast lättare att ta sig ut till stallet. Klurar på om all vitlökspeppar jag hade i min pastasås igår bidrog till min minskade förkylning, fick det som huskurstips igår. Eller vitlök men hade ingen hemma så blev vitlökspeppar istället.
Hade en fin morgon i stallet med en ridtur i snön och stålande sol.

Sen Skola ryggmärgsskador en halvkass föreläsning men bra patientmöten.

Nu blir det Snuttefilmen. Blir nog spännande...tror det är action tema. Indiana Jones är på planschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0