Next level


Ikväll tar jag mig till nästa nivå vad det gäller klackhöjder...mina nya skor är kanske 1-2 cm högre än mina andra. Bara å hoppas att inga ben går av, men om det nu skulle hända kommer jag ha snygga skor på akuten. hihi

Har nu börjat komma ifatt med mitt liv, diskat, städat, tvättar. Även min cykel har lagats lyckades trots min bristande kunskap om olika ventiler. Min pappa lät lite förtvilad i telefonen när jag inte förstog vad han mena med fjäderventil och gummiventil eller nått. Köpte bara en likadan och bytte. hihi
Nu är det snart dags att börja fixa sig inför kvällen. Blir party hos Marty, kan det bli annat än bra.

Kommentarer
Postat av: ella

shit pommis va läckra :D

2010-02-28 @ 18:21:30
URL: http://elviravivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0