Ice age


Återfall till sidbena..lite mer lättfixat än mittbena framförallt då min plattång strular.
Känns som att vi är på väg in i en ny istid. Mer snö ska komma och kallare ska det bli. Och vad ens liv påverkas av snökaoset...nu vet jag inte om jag kan åka till Norpan imorgon för att fika.
Har idag suttit i en iskall föreläsningssal och ska nu ut till stallet kommer va som en liten isbit ikväll. Skulle inte vara fel å ha nån att krypa upp bredvid i soffan som kan värma en lite.
Tur att jag inte har stallet imorgon hade inte varit kul att ta sig dit i snöovädret.

Har varit lite duktig och besökt systemet redan så jag slipper så i kö imorgon vilket jag fick göra förra lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0