Mossig.

En annan gång när jag och Johan klättrat.

Pust vilken dag....
Började med att cykla till stallet och rida lite dressyr.
Hem duscha äta lite och sedan basgrupp i 3 timmar. Kommer nog funka bra i gruppen.
Sedan iväg och klättra...grymt kul att fira sig ner klättra upp. Men trött blir jag och luktar mossa gör jag. Men så skoj det är.  

Insåg också nu så fint det är att kunna säga ses imorgon till en vän.

Nu är jag lite trött så snart blir det nog sängen. Ny energi inför morgondagen så det är heldag med föreläsningar.


Kommentarer
Postat av: elvira

Härligt att du är igång med klätringen !!! Du är bäst på alla sätt o vis <3 du vet det va!!! puss

2010-09-01 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0