Ute i bushen


Min briotax.


Min gunghäst.

Har tagit mig till Viken...befinner mig mellan skogen och vattnet.
Hjälpte pappa att kasta skräp på returpunkten, sedan har jag packat ner gamla leksaker och kollat i gamla skolböcker. Sjuktkul å läsa vad man tänkte när man var mindre. Hittade en historia om att min pappa åkte in i en fläkt (kan tilläggas att han då jobbade med att konstruera fläktar) den slutade med "Vilken tur att jag bara drömde", denna saga skrivs nog under lågstadietiden. Vilken fantasi man hade när man var liten. Har suttit å skrattat som en galning.
Bakat choklad cup cakes och Cheescake har jag också hunnit med.
Med andra ord en halvslappdag i huset där jag tillbringade min uppväxt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0