Nya böcker


Hämta ut mina nya böcker idag..kommer bli en fin utökning av mitt bibliotek. Neurologi och rehabilieringsmedicin är böckerna jag inhandlat.

En annan skojig sak är att jag har köpt en klättersele som ligger och väntar på mig i Uppsala. Nu väntar jag bara på att min bror ska komma hem så jagkan få den. Får nog ta tag i att skaffa gröntkort så jag får klättra i hall. Ella vi får ta tag i det här nu. Känns som att det är smartare att köpa skor i affär, får gå förbi Uteliv nån dag. En kritpåse och säkrare måste nog också införskaffas. Ahhh grymtkul å klättra.

Nu blir det att dra till gymmet för ett Combatpass. Kul det också.

Kommentarer
Postat av: ella

för det första..vilken myysig bok..rosa prickar o allt :D!! Grattis till selen :D jaaa.. nu måste vi helt enkelt ta tag i klättringen!! puss o kram

2010-04-16 @ 10:21:46
URL: http://elviravivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0