Lördag

Utsikten från huset hemma i viken. Kommer sakna den.

Kvällen igår var skojig, schysst förfest och dans på NH...det var mest drag när livebandet spela, sen kändes det som att folk började trappa av så det blev lite tomt vilket det lätt blir på NH eftersom det är så stort.
Idag har det chillats som sig bör en lördag... tjatar ju alltid om att jag gillar helgmornar när man slipper stressa. Nu jobbar jag på att tvätta lite men personen som hade tvätttid innan mig hade en stund kvar på sin maskin när det var min tur...inte okej.
Igår åkte twistandtango kjolen och mina rosa London Pumps på...sjuktkul att äntligen kunna använda dem. 
Funderar på om jag ska ha på mig baggy jeans och converse idag till Rasmuns kalas orkar inte riktigt. Så säger jag nu men när jag väl står där och fixar mig så kommer jag vilja ha klackar i allafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0