Laddar inför VFU


Imorgon är det dags för VFU och jag laddar upp med att göra en massa köttfärssås att ha som matlådor. Är lite nervös men tror att det kommer bli bra och att jag kommer lära mig en massa.

Efter halva promenaden hamnade jag på Sofias soliga balkong med en koppkaffe ville inte gå därifrån var så vart och skönt. Men var tvungen att fullfölja min promenad.

Idag har jag även invigt min nya Twistandtango jacka och converse har åkt på under dagen...riktiga vårtecken. Varit super väder idag med sol och värme...nästan som en sommardag.

Blev ett besök på gymmet också...combat blev det så jag kommer troligen ha träningvärk i rumpan imorgon, sånt man får ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0