Heldag


Glad i Idre. Blir lika glad av att kunna löpa.

Först skola hela dagen. Basgrupps utvärdering...jag bidrar tydligen till att den blir rolig och kommer med lite flum. hihi

Var inte så pepp på träning idag men tog på mig löpskorna och efter ett steg så bara njöt jag. Känner att min löpstyrka inte är som den vara förra våren måste omforma min passkondition till löpkondition. Får väl inte ha så stora krav efter två löppass. Men grymt härligt och styrkan kommer. Hade knäskydd idag då jag inte har hunnit sätta på ny tejp, hur har jag stått ut i alla år? det känns som att det glider ner sitter inte där det borde. menmen det ger lite stöd i allafall.

Har också hunnit inhandla blommor, inte hundra nöjd men får vara så här nu.

Ett besök på St larsgatan blev det ikväll, myspys med rostatbröd och mjölk...vad som hände med teet som skulle drickas vet jag inte. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0