Skrattade

Vad vi skrattade igår S som inte fick prata (pga hes), vi säger bicheps innan muskel om man pekar på överarmen och vad var det bukhängsvin eller nått, A gjorde det super men vi fatta inte. Vi körde med andra ord men med charader. En härlig kväll tjejer.

Laddar nu för en dag att gnugga in palpation och inervation. Blir nog att köra igenom ett par leder i eftermiddag med. Plugg helt enkelt. 


Jag kom aldrig till IKEA igår mina päron va så långsamma att de inte han hämta mig men mamma gick på uppdrag åt mig så lite turkost tyg och ett turkost durkslag fick jag. Har kommit i en turkos fas, känner mig som Picasso med sina olika faser i sitt målande. 
Tyget var lite ljusare än jag tänkt mig men jag syr ett kudd överdrag så ser jag vad som händer annars får jag väll hitta nått annat tyg.


Ne nu måste jag sätta fast med dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0