Onsdagen

 började med färdighet frågor som skickats till lärare om ledundersökning fick vi svar på. Var lärorikt och bra.
Sen var det hem och vänta på solen för det regna och gjorde det till fem ungefär precis som SMHI förutsagt. Så då kunde jag dra på mig springkläderna och dra ut på ett kort intervallpass i solsken. Så härligt. Börjar bli lite laddad inför söndag nu... hoppas at det kommer gå bra. NERVÖS!!!

C fick en massage, tror att hon gillade den. Kom in på julsittning så jag kände att det skulle få bli ett litet kollage därifrån här men det tar jag i morgon orkar inte nu. Har suttit med äldrerapporten nu ett tag så börjar bli trött det sista fixar jag i morgon.
 
C och jag på mellanfest. som sagt fler kommer i morgon.

Sängen kallar på mig. Ska bara dricka upp mitt te och tvätta av mig sminket. SATC går ju nu perfekt att somna till.

Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0