Matlagningskväll

utan att få äta maten. Varit hos C och hjälpt henne att laga mat tillsammans med S. Pajer som såg supergoda ut men vi fick efträtt frukt med hallon crame fraice (eller hur det nu stavas) smaskit var det i alla fall. Kvällen fortsatte med snack och mys. Härligt

Kocken i fullfart

Böling efter hårt slit i köket

Innan idag har jag fått klart äldrerapporten jippi!!!
Cykeln har fått nya problem efter all punka nu hoppar kedjan men duktig som jag är har jag nu spänt den. Ringde först till pappa och klaga lite men men så är det. Pappor är bra att ha.
Har även hunnit med lite shopping har nog hittat en ny favvo affär monki den som jag inte alls gilla när den kom men nu handlar massor på. En fin klänning och en behövd kofta. Lycka, vad jag älskar kläder.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0