Helgen

Vad ska man säga helger blir inte alltid som man tänkt sig.

Fredagen besök hos sjukgymnast som kom fram till att jag har en muskelbristning i höftböjaren så nu är det vila med lite rehabträning som gäller. Tråkigt saknar min träning. menmen nu är det bättre att bli bra.

Kväll med födelsedagsfirande (hon fyller år först i dag) med grillning och dans på Hugos i Norrköping. Härliga människor och massor av dans, en rolig kväll. ska försöka få tag på lite bilder som E tog under kvällen, så håll utkik. 

Lördagen skulle ha spenderats i Link men då jag fått en fribiljett till The Neverland-show på ARBIS i norpan så stannade jag en dag till. Showen var bra och rolig, lite långa prat mellan låtarna bara.
Glömde berätta att min mobil var borta på eftermiddagen och hela kvällen och jag fick först tag på den idag, fatta så jobbigt. Först när man inte har sin mobil inser man hur beroende man blivit.

Nu är jag hemma, trött men nöjd över en rolig helg med mina gamla polers.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0