Besvikelse

Lite så känner jag efter helgen... dags att släppa det nu och gå vidare men måste bara få skriva av mig först. min kära storebror hade tagit fel på dag så jag missade loppet. Tråkigt när man laddad och känner sig stark att inte få köra men bara att gå vidare kommer fler lopp.
Annars en fin helg Rosendalsträdgårdskafe besöktes och jag köpte mig en blomma (hoppas jag lyckas hålla den vid liv) lite toppar inhandlades också. Besök på Linnés sommar gård och en mysig kväll med R igår och fick träffa pappa.

En snabb summering av vad jag har gjort,, hoppas ni har haft en helg som blivit som ni hoppats på.
Ska nu snart iväg och träffa mamma på lunch. Måste bara fixa mig lite. Sen blir det skola.

Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0