Alla är på UK

God natt!
Har nu hamnat i sängen med datorn i knät och tänkte lägga upp lite bilder från kvällens sittning. Ja de andra är på utekravall och dansar medan jag är hemma och har packat. Hunnit tröst äta Ben and jerrys och kollat på Lipstick jungle också. Efter sittningen var det bara att rulla hem inget festande för mig, laddar ju inför söndag. Var så laddad ville inte lämna mina kära vänner att dansa själva men men får ta igen det nästa helg. eller vad säger ni???
Innan jag lägger upp bilder från kvällen måste jag berätta om dissektionen idag hjärta och lungor visserligen får men ändå det var blod och så läskit. Inget för mig sånt där men var med hela tiden. Jag som inte kan ta i en fisk, kalla mig töntig tyckte nog amunenterna att jag var. Men det är lärorikt.
Bilder från kvällen som var glad och härlig sm en sittning ska vara stämningen på topp.

Förfest (tror de försöker se starka ut)

Bordsgrannar är de inte fina

Äta bör man annars dör man (tur att det är en fulsittning)

C och jag hon ska festa för mig också ikväll

Läkarna var och gyckla. Vad pepp man blev av dem

Gamla reflex

Nya reflex... kommer få roliga sittningar om dessa ska gyckla

Vad mycke det blev nu men det får ni ta det är ju bara bilder.

Åter kommer nog inte förrens på söndag för nu ska jag till stockholm, gå på trädgårdskafet och springa tills jag spyr.
Kram så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0