Hemma igen

Hejsan!

Börja med gårdagen.
Basal kroppskännedom rapport på förmiddagen sen faddermöte. Åkte sedan till norrköping för att träffa R som jag saknar så mycket. Saknar våra fika stunder och långa samtal på Wayne`s.

Glömde givetvis kamran så det fick bli en gammal bild.

Idag.
Jobb intervjun i grupp i PBL anda som gav mig ett sommarjobb på äldreboende perfa.
Har dessutom tid för segling och vandring under sommaren så den kan nog inte bli bättre.

Så här såg det ut i somras.

Nej nu måste jag gå ska iväg på spinning.

kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

När kommer uppdatering från gårdagen? Jag vill se bilder! =D Kram, och tack för igår!

2009-03-29 @ 20:53:03
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0