Uttråkad

Hej!
Dålig uppdatering och det beror inte på att jag inte har haft tid utan för att jag inte har haft tillgång till internet.
Har varit hemma i viken hela veckan och det finns inte så mycket att göra här, då jag inte kan träna finns det absolut inget att göra. Dessutom har det regnat. Men jag behövde nog ta det lugnt för jag har varit lite sjuk. Turligt nog har en av mina vänner varit här med så vi har kollat film och fikat hela dagarna. Mysigt. idag blev det den oinbjudna vi satt och skrek hemma hos henne klockan tre på eftermiddagen.
Men nu bär det av till Norrköping igen ska på intro till sommarjobbet i morgon och sen på fredag ska jag ner till småland på två studentfiranden ett på fredagen och ett på lördagen hoppas på lite sol även om prognosen säger annat. hoppas på det bästa.
På söndag bär det av ner till båten i Holland där jag ska vara i fyra veckor ska blir så härligt. Blir södra England och Irland. Vet inte hur mycket bloggande det kommer bli men kommer jag åt internet ska jag försöka slänga in ett inlägg så kolla in här ibland även i sommar. Sen kommer jag hem blir det normallt bloggande igen. hoppas ni inte slutar läsa här under sommaren.


Sandstrand i Uppsala (den var till salu)

Byxor skor och väska som inhandlades i Stockholm kommer nog att bli sommarensfavvosar.

Vi hörs. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0