Packa och flyga

Tjoo!
Jag börjar bli reseglad nu. Ni vet sådär glad och lite pirr i magen över hur sommaren kommer bli hur härligt det ska bli att få komma ut i båten. Vara borta i fyra veckor och kunna njuta av livet. Segla en massa.
Har packat klart nu tror jag i allafall, hoppas jag har fått med rätt kläder är ju så svårt eftersom vi har seglat i medelhavet de senaste somrarna blir man lite osäker på vad man ska ha med sig iår när vi ska vara i storbrittanien. men mycke tjocka kläder och seglarstället är med. allt är självklart packat i säcken och kånken hänger med som handbagage.

Packningen

Sylvesten (om det stavas så vet jag inte) är packad

Nu ska jag göra mig klar. nästa gång jag skriver är jag inte hemma.

Vi hörs under resan.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha det så himla härligt på resan vännen! O se till att inte trilla i plurret alltför ofta! ;P

2009-06-14 @ 22:32:03
URL: http://camno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0