hemma igen

hej!
kom hem för inte så länge sedan efter en helg med en massa god mat och släktträffande.
Han ut och träffa en gammal kompis i torsdag och fira studenter. en kul kväll med en massa dans, gud vad ont i fötterna jag hade. hihi men det var det värt. På dagen i torsdags var jag på introduktion till sommarjobb inom äldrevården, var väll en okej dag vad ska men säg kan en sådan dag vara superkul? vi fick goda mackor och fika i allafall.

Igår var det student för min kusin och vilken tur vi hade att det var uppehåll under utspringet i allafall. Sen fick vi en massa godmat och tårta. Det var roligt att få träffa lite släkt.

En till studentmiddag idag för min mammas kusin, skumt jag vet men hans pappa är lite sladdis.Åter igen en massa god mat och tårta. fattar inte att man blir hungrig igen när man äter så mycket men det är väll så kroppen fungerar den sparar inte på hungerskänslan, eller nått. 

Nu är vi i hemma och jag laddar inför packning i morgon för pappa och jag ska ju flyga ner till båten i morgon kväll. Krävs ju lite planering så man får med sig alla kläder man behöver. Då vi ska ut och segla i england behövs ju lite tjockakläder. det löser sig nog.

hörs i morgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0