Trött på cyklar

Vet inte vad jag ska ta mig till, jag ska inte ha en cykel. Tänkte att jag skulle vara duktig och laga cykeln här inorrköping så att jag skulle kunna ta den till jobbet i morgon. Det gick bra att laga punkan och så tänkte jag att jag skulle cykla in till centrum och pumpa det upp däcken i en sån maskin. Tror ni inte att jag överpumpade så att det smalltill och ny punka var ett faktum. Nu gav jag upp parkade cykeln på ett ställe och tar den till en cykellagare i morgon.
Nog om det.

Idag har jag gått en timmespromenad i ett ganska snabb tempo utan att få ont i höften. Lycka...snart kan jag nog börja löpa.

Lite bilder från båten.

Många dagar med fin segling

Lord Nelsons skepp hittade vi i Portmouth

Stor besättning ett tag

Lastutrymmet på en van

Vi kom till ett naturreservat där vi vandrade en sväng.

Branta klippor på västra Irland

Cup cake köpta i Tullamore för att fira min 20-års dag.

Första natten på berget i en bouthy.
En liten glimt in i resan...johan har de andra bilderna från vandringen.

Imorgon blir första introduktionsdagen på jobbet. Hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: Elvira

Kul med bilder :D... åh vad bra det ser ut som ni haft!!! puss på dig

2009-07-14 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0