Mobilstrul

Självklart skulle det strula nu när jag bestämt mig för att köpa en mobil. Idag när jag skulle hämta ut den ringer de och säger att de inte kommer få in några fler av den modellen fatta att jag blev ledsen. Så jag bestämde mig för att köpa en annan så under lunchen var jag och inhandlade en LG. Lycka när jag gick bärifrån med en påse i handen.
Bild av LG KP500
Inte vit men fin ändå

Jobb några timmar till och Sara tycker det är så kul på jobbet att hon jobbade över nån timme haha

Nu är jag hemma i viken över kvällen. Mormor och morfar är och hälsar på så var ju tvungen att komma hem å säga hej. Lite jobb i morgon och sen blir det partaj för hela slanten. Klura lite på vad man ska ha på sig? blir kanske skorna som jag inhandlade i Dublin men inte haft på mig.

Ska sy ett litet fodral till mobilen i morgon. Har hittat ett fint lila tyg så det kommer nog att bli superfint men det får ni se i morgon.

God natt å dröm sött


Kommentarer
Postat av: sarase

haha, jaa jag är ju så mobbad! haha!

peppad inför ikv? Hoppas det går bra på jobbet ikv! Kraaaaaaaam!

2009-08-01 @ 13:09:05
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0