Ledig

Hejsan!

Ledig idag gud så skönt och behövligt. Gjorde scoons i morse så Rakhi och jag hade mysfrukost innan vi drog in till stan. jag gick till frissan och fixade till mitt slitna hår, en ny frisör, hon var super Emma på Mates. Vandrade sedan upp på stan igen för att möta Rakhi för lite shopping, hittade givetvis ett par nya skor gick inte att motstå.

Vad låg klacken ser ut att vara på bilden, vad roligt.

Sedan var det hem till lägenheten för fika innan Rakhi åkte för att jobba och jag gick en promenad.

Kvällen var myspys på fräcka med Elvira. Snacka skit med en gammalkompis är blend det bästa som finns.
Borde sova nu men jag kan inte somna...börjar klockan 6.45 i morgon. Blir nog mycke kaffe i morgon.

God natt alla sov så sött.

Borde sova nu då jag ska upp i morgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0